NASZE ZASADY BEZPIECZEŃSTWA
#BEZPIECZNA ALHAMBRA
WSPÓLNIE DBAMY O BEZPIECZEŃSTWO
Alhambra**** jest wpisana do rejstru podmiotów wykonujących działalność leczniczą.
Prosimy o zwrócenie uwagi na specjalne procedury, które nas obowiązują.
Naszych Gości prosimy o potwierdzenie pełnego cyklu szczepień przeciwko COVID-19 lub negatywnego wyniku testu lub też informację o przejściu zakażenia koronawirusem. W przeciwnym razie, przed zameldowaniem, przeprowadzimy szybki test antygenowy.
BEZPIECZNA PRZESTRZEŃ
- Alhambra jest butikowym, kameralnym hotelem o 26 pokojach i apartamentach.
- Alhambra zlokalizowana jest w części zdrojowej kurortu Lądek-Zdrój, z daleka od centrów handlowych, tłocznych miejsc publicznych
- 50 m od hotelu znajduje się park zdrojowy o powierzchni 1,2 ha
- budynek powstał w roku 1899 dlatego korytarze i pokoje są przestronne i wysokie
- nawet przy pełnym obłożeniu jest możliwe zachowanie bezpiecznej odległości we wszystkich przestrzeniach hotelowych
BEZPIECZNY DOSTĘP
- na teren Alhambry maja wstęp wyłącznie Gości hotelowi, pracownicy i dostawcy
- Goście, dostawcy i pracownicy mają obowiązek zdezynfekować ręce po wejściu na teren obiektu
TECHNOLOGIA DLA BEZPIECZEŃSTWA
- pokoje są ozonowane profesjonalnym urządzeniem w celu pełnej dezynfekcji przy zmianie gości w pokoju
- codziennie stosowane są lampy, które dezynfekują powierzchnie i powietrze promieniami UV-C.
- regularnie wymieniamy, czyścimy i dezynfekujemy filtry w wentylatorach i klimatyzatorach
- posiadamy system wentylacji z rekuperacją oraz wymiennikami krzyżowymi, w powietrze wchodzące jest zasysane z zewnątrz i nie miesza się z zużytym
BEZPIECZNY DYSTANS
- zachęcamy Gości do regularnego mycia rąk mydłem zgodnie z instrukcjami dostępnymi w hotelowych łazienkach
- zachęcamy Gości do utrzymywania bezpiecznych odległości w kontaktach bezpośrednich
- w hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych, recepcjach i restauracjach umieszczone są płyny do dezynfekcji rąk
BEZPIECZNA RECEPCJA
- przy stanowisku recepcyjnym mogą przebywać tylko Goście z jednego pokoju
- osoby oczekujące na obsługę recepcji zatrzymują się w bezpiecznych odległościach
- dezynfekujemy ladę recepcyjną oraz wózki bagażowe po każdym Gościu
- przy stanowisku recepcyjnym znajdują się płyny do dezynfekcji rąk - zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej
- zachęcamy Gości do rozliczeń bezgotówkowych. Goście sami obsługują terminale płatnicze , które po każdym użyciu są dezynfekowane
- wszelkie przedmioty wielokrotnego użycia w tym karty do pokoi są dezynfekowane
BEZPIECZNE POKOJE
- w pokojach jest drewniana, dębowa podłoga, odkurzana, myta i dezynfekowana
- przed wprowadzeniem nowych gości pokój jest ozonowany lub dezyfekowany i wietrzony
- sprzątanie pokoi w trakcie pobytu odbywa się na życzenie Gości,
- sprzątający wyposażeni są w maski oraz jednorazowe rękawiczki
- w każdym pokoju znajdują się środki do dezynfekcji rąk
BEZPIECZNIE PODAWANE POSIŁKI
- proponujemy Gościom indywidualny serwis dań bezpośrednio do pokoju na zyczenie
- hotelowa restaracja spełnia wymagania bezpiecznych odległosci miedzy stołami
- posiłki podajemy serwujac indywidualnie do stołów
- wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz Sanepid-u przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny
BEZPIECZNE HOTELOWE PRZESTRZENIE WSPÓLNE
- w hotelowych łazienkach i przestrzeniach ogólnych umieszczone są mydła antybakteryjne i płyny do dezynfekcji rąk
- wielokrotnie w ciągu dnia dezynfekujemy klamki, poręcze na klatkach schodowych i przyciski w windach oraz inne przedmioty
- winda jest codziennie dezynfekowana
- przestrzenie hotelowe są czyszczone przez personel wyposażony w jednorazowe rękawiczki i maski ochronne, które są regularnie wymieniane
- ograniczamy liczbę osób przebywających jednocześnie w powierzchniach wspólnych